21.3.10

kerja?



Alhammdulillah, hari khamis yang lalu, aku dan committee yang lain akhirnya berjaya mengendalikan Appreciation Dinner ni. Congrats to Najihah, she was a good director. walaupun pada awalnya, dia nampak sangat tertekan, maklumlah program terakhir sebelum grad la katakan, of course nk bg yg the best, dinner tu tetap berjalan dengan jayanya. and thanks again to Gha sebab bagi kepercayaan kat aku untuk handle bahagian promotion. dan ini adalah hasil kerja yang aku sendiri tak jangka. Syukur sangat.

kali ni aku dapat projek lain pula. (Alhamdulillah) bila aku fikir kembali, seseungguhanya Allah itu maha Agung. aku sendiri tak pernah menyangka aku kan jadi macam ni. tak pernah pun terlintas dalam fikiran aku untuk terlibat langsung dengan aktiviti perniagaan ni, apalagi bahagian marketing. sebab pada awalnya, target aku nak ambil bidang lain. tapi dah sampai kesini pula. Subahanallah. sesengguhnya Allah lebih mengetahui apa yg terbaik utk hambaNya.

dan sekarang peluang aku sangat terbentang kat bidang ni. Alhamdulillah, dah masuk tiga tahun juga aku bekerja+belajar. agak stress juga, bila kerja n asignment dtg sekali. huhuhu, tapi kalau dapat selesaikan dua2 sekali, syok juga. huhhuhu. tu yang sampai nak singgah kat blog ni pun tak menyempat2. ish3.
lepas habis projek ni, dapat lah aku rehat sekejap, sambil tu boleh fokus untuk final exam. ...
lepas exam..... cuti... huhuhu, seronoknye.

Tidak ada komentar: