23.8.11

Adik-adikku sayang....


Dua orang budak nakal yang sentiasa mewarnai hidupku. Keletah mereka sentiasa membuatkan aku tak pernah berhenti belajar untuk menjadi seorang kakak yang sempurna buat mereka.

Banyak hal yang aku belajar sepanjang menjadi kakak mereka. Mungkin aku bukan kakak yang sempurna, namun aku mecuba untuk menjadi yang terbaik. 

Gambar ini diambil sewaktu hari convocation aku pada 30 July 2011.


Entah mengapa, malam ini tatkala aku membelek2 gambar2 yang diambil ketika convo tempoh hari, hati aku tersentuh melihat gambar mereka berdua. Tersentuh tatkala melihat senyuman yang terukir diwajah mereka. Luluh hatiku melihat mereka masih lagi mampu senyum walhal ada yg tidak sempurna pada hari kejadian. 

~I Love both of you my dear brother and sister~


Tidak ada komentar: